Aanmelden

In het voorjaar organiseren we voor nieuwe ouders een Open Dag en mogelijkheid tot inschrijving. Op deze dag presenteert de school zich in al haar facetten. Op 6 maart 2024 is de OPEN DAG gepland van 8.30 tot 12.00 uur.

Ook kunnen nieuwe ouders een afspraak maken voor een persoonlijk gesprek. We laten dan graag onze school zien en vertellen dan over onze missie en visie van de school. Wanneer u het formulier kennismaken invult nemen we u contact met u op. Wilt u uw zoon of dochter aanmelden en heeft u al een broer of zus op school, dan kunt u dit ook via het formulier laten weten. We zorgen dan dat u het aanmeldformulier ontvangt.

Voordat een ingeschreven kind vier jaar wordt, mag het op school vijf dagen of tien dagdelen wennen. Dat spreken we desgewenst met de ouders van het kind af. Enkele weken voordat een kind vier wordt, neemt de betreffende leerkracht contact met de ouders op om de wenmomenten af te spreken.  In principe stromen nieuwe vierjarigen tot zes weken voor de zomervakantie in. Kinderen die na deze zes weken hun vierde verjaardag vieren stromen pas na de zomervakantie in.