Brede school 't Busseltje

OBS 't Busseltje is samen met Nummereen en GGD een brede school. We zijn gesitueerd in één gebouw en zoeken daar waar mogelijk de samenwerking

Nummereen Kinderopvang:
Onze school werkt nauw samen met Nummereen Kinderopvang. Nummereen Kinderopvang biedt op verschillende locaties in De Kempen en Veldhoven dagopvang (0-4 jaar), buitenschoolse opvang (4-13 jaar) en het peuterprogramma (2-4 jaar) aan.
Meer informatie over het aanbod van Nummereen op onze school vind je op www.nummereen.com.
Ouderbrief Nummereen

GGD 't Busseltje:
Wij zijn JGZ-team kempengemeenten, één van de teams van GGD Brabant-Zuidoost. Wij werken in de gemeenten Bergeijk, Bladel, Eersel, Reusel en Hapert. Hopelijk kunnen we je binnenkort verwelkomen op ons consultatiebureau in jouw woonplaats, waar onze enthousiaste jeugdverpleegkundigen, jeugdartsen en teamassistenten klaar staan om jeugdgezondheidszorg te bieden aan (jouw) kindjes tot 4 jaar.