Kennismaken

Wilt u meer informatie over het onderwijs en de organisatie op OBS 't Busseltje? Wij horen het graag! Vult u hieronder uw gegevens in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Op 6 maart 2024 organiseren wij een OPEN DAG. Wij zetten op deze dag extra onze deuren open zodat nieuwe ouders met hun kinderen kennis kunnen maken met onze school en ons onderwijsconcept. U kunt een kijkje nemen in alle klassen en specifiek in onze kleutergroepen. De O{PEN DAG is bedoeld voor kinderen die voor 1 september 2025 4 jaar worden. Heeft u al ingeschreven en wilt u nog een keer komen kijken, dan is dat zeker mogelijk. Het is niet nodig om aan te melden voor de OPEN DAG. Tussen 8.30 en 12.00 uur bent u van harte welkom!

Kennismaken